Contact| Disclaimer

Home.Over Zijtaart.Dorpshuis.Klooster.Verenigingen.Bedrijven.Contact.

 

Wandeltocht.
Sint Nicolaas.
Fietstocht.
Dodenherdenking.
Koningsdag.
Kermis.
J.A.Z..

Zeskamp

Werkgroep

Paul Schepers (contactpersoon)
Jet Kanters

Alfred van de Linden

Nena van de Oever
Rob Schepers

Susan van de Ven
Paul Vervoort
Niek Vervoort

 

Zeskamp 2013

Op 15 Juni zal de strijd losbarsten tijdens de Dorpszeskamp. De opzet is anders dan voorgaande

jaren. Er zal een feesttent komen te staan om samen een mooie avond er van te maken en het dorpszeskamp af te sluiten. Op die avond gaan we strijden om zo de laatste punten te verdienen voor je team en zal je coach nog aan de bak moeten. De Avond zal muzikaal worden opgeluisterd door DJ HANS.

De Zeskamp zal starten om 14:00 uur, de feesttent gaat vanaf 19:00 uur open en de team-spellen beginnen om  20:30 uur met aansluitend de prijsuitreiking.

 

14 JUNI 2014 ZESKAMP

Vrijwilligers

We kunnen de hulp van vrijwilligers goed gebruiken bij het op- bouwen van het terrein op donderdagavond, vrijdagavond en op zaterdagochtend. Tijdens de zeskamp

hebben we spelleiders nodig om de diverse spelen te begeleiden. Na de zeskamp kunnen we een helpende hand gebruiken met het afbreken en opruimen.

Belangrijk

  1. Deelnemende teams bestaan uit minimaal 6 personen,maximaal 10 personen en een coach. In elk team zijn minimaal 2 dames (excl. de coach).
  2. Alleen de opgegeven spelers mogen meedoen aan de zeskamp.
  3. De minimale lleeftijd is 13 jaar
  4. Voor de jeugd wordt een apart jongerenklassement opgemaakt. Je neemt deel aan het jongeren klassement als 80% van het team 18 jaar of jonger is, het oudste teamlid mag maxiaal 20 jaar zijn. (excl. Coach).
  5. Minimaal de helft van het team is woonachtig in Zijtaart of heeft er langere tijd gewoond.
  6. Elk team maakt een joker, deze wordt vóór aanvang van de zeskamp ingezet bij het wedstrijdsecretariaat. De behaalde punten vor het spel waarbij de joker is ingezet tellen dubbel.
  7. De joker wordt beoordeeld door de jury
  8. De joker moet voldoen aan de volgende eisen;
  9. Géén levende have
  1. Indien het team geen joker heeft die aan de eisen voldoet dan kan het team uitgesloten worden van deelname.
  2. Ieder persoon mag maar met één team meedoen.
  3. Tijdens het spel blijft de samenstelling van het team gelijk, er mag niet gewisseld worden.
  4. De jury beslist tijdens de spelen en over de joker.
  5. Het team draagt dezelfde shirts, dragen van gymschoenen is verplicht. Voetbalschoenen, spikes etc zijn niet toegestaan.
  6. Het speelveld mag alleen betreden bij deelname aan het spel. Drank e.d. dient buiten de afzetting van het speelveld te blijven.
  7. Dragen van sierraden tijdens deelname aan een spel is verboden.
  8. Alleen de coach mag overleggen met de zeskamp commissie.
  9. De coach geeft tijdens het spel aanwijzingen, hij mag niet helpen. Helpen mag alleen als dat uitdrukkelijk wordt aangegeven.
  10.  

Hierbij willen wij namens de Zeskamp commissie graag alle sponsoren, spelbegeleiders, juryleden, vrijwilligers en overige personen die deze zeskamp 2013 tot een goed einde hebben gebracht bedanken voor hun inzet.

We zijn zeker van plan dit volgend jaar door te zetten en hopen op vele enthousiaste teams en een grote opkomst bij de Dorps Zeskamp 2014.

Tevens belangrijk: We zoeken nog nieuwe organisatie leden voor de Dorpszeskamp 2014, voor meer informatie bel Paul; 06 -5271 6765.

Locatie

Voor de zeskamp stelt Karel Bekkers zijn weiland tussen zijn boerderij en Peter van de Burgt beschikbaar. Binnen een afgezet terrein worden de spelen opgesteld.

B.Y.T.Z..

Sponsoren 2013:

M. v.d. Heijden (Hoofdsponsor) - ZOV – Bouwadvies Frens van den Zanden – C.v. Kessel Graafmachineverhuur en grondwerk – Glass4Life – De FietsenWinkel Zijtaart – Roelofs Sauna & Interieurbouw – Pipingcare – ’t Dorpskaffee / Nin-Li (bekers)

 

ZES.
Winterwandeling.